יום שני, 22 באפריל 2013


יש לי סוד, זה משהו ענק, אני חתום על הסכם סודיות לא יכול לתת לכם יותר מדי פרטים..
האנשים הכי גדולים שאני מכיר בתעשייה של השיווק באינטרנט מובילים את המהלך הזה
זאת אפליקציה לסלולר ולטבאלטים שתושק בעולם באופן רשמי בכל העולם בעוד 6 שבועות
הטכנולוגיה הזאת לא רק הולכת לשנות את הדרך שבה אנחנו מתקשרים
אלא היא גם תשנה את הדרך שבה אנחנו קונים דברים גם באינטרנט ומחוצה לו
למרות שההשקה הרשמית היא רק ביוני, 
יש לי גישה מיוחדת למערכת האקסלוסיבית הזאת שמאפשרת לי להזמין כמות מצומצמת של אנשים
אני יכול להזמין רק 5 אנשים בכל רגע נתון. ברגע שאתה בפנים,
גם אתה תוכל לעשות את אותו דבר
מדובר באנשים הכי רציניים שאני מכיר בתחום השיווק
בקנה מידה עולמי שמובילים את הדבר הזה - אנשים שעזרו לאלפי אנשים להרוויח כסף באינטרנט
וכי מדובר במשהו שאנחנו כבר ממילא עושים כל יום
הרשמה למערכת היא חינם
ואין צורך לעשות שום דבר בשלב הזה חוץ
מלשלוח את ההזמנות האישיות הללו, גם כן בחינם
זאת הוראה מהחברה, והייתי חייב להסכים לתנאים שדורשים ממני לא לגלות שום דבר דרך האינטרנט
אם זה מעניין אותך, מה אתה צריך לעשות
- לראות את הסרטון
שלחו לי הודעה במייל שאתם מעוניינים (guzua111@gmail.com)
אני אשלח לכם קוד הזמנה כדי שתוכלו להרשם בחינם
מכיוון שיש לי כמות הזמנות מצומצמת,
אני צריך שתהיהו ליד מחשב כשאתם מבקשים את ההזמנה,
כדי שתוכלו להרשם מיד. אנשים אחרים מחכים בתור. לכל שאלה, אני בפיסבוק oz ni

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה